Ważne Wydarzenia:
|
Info:Wyjaśnienie!(Click) UWAGA! Forum najlepiej wygląda i jest tworzone w rozdzielczości 1024x768 lub 1680x1050 / Zalecana Przeglądarka - Google Chrome !!! |
Nowości: |
1. Bakudou #1 Sai
Opis: Najłatwiejsze zaklęcie ze wszystkich wiążących. Polega na skrępowaniu rąk za plecami przeciwnika, w celu unieruchomienia go. Z pozoru łatwe do przełamania, jednak rzucone przez wykwalifikowanego Shinigami może przysporzyć nam wiele trudności. Możliwe jest unieruchomienie większej ilości osób jednym zaklęciem. Żeby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej 1/3 siły co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 50
Wymagania: 1 Level
2. Bakudou #4 Hainawa
Opis: Czwarte zaklęcie z listy Bakudou. Na tym etapie użytkownik wyrzuca w stronę przeciwnika linę, zrobioną z energii, która owije i krępuje Jego ramiona oraz tułów. Z łatwością może zostać rozerwana przez każdego silniejszego oponenta.Żeby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej 1/2 siły co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 100
Wymagania: 2 Level
3. Bakudou #9 - Geki
Opis: Paraliżujące zaklęcie, tworzące wokół przeciwnika czerwoną aurę. Trafiony oponent nie jest w stanie się ruszyć przez krótki okres czasu, który zależny jest od poziomu rzucającego owe zaklęcie.Żeby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej tyle samo siły co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 500
Wymagania: 5 Level
4. Bakudou #30 - Shitotsusansen
Opis: Unieruchamiające zaklęcie polegające na przyszpileniu wroga do jakiegoś budynku, muru bądź innej rzeczy. Użytkownik tworzy trójkąt, na którego wierzchołkach powstają trzy dzioby. Zostają One wystrzelone w stronę przeciwnika i trafiają bezpośrednio w Jego ręce oraz tyłów. Oponent dalej może ruszać kończynami.Żeby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej 1,5xsily co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 600
Wymagania: 7 Level
5. Bakudou #37 - Tsuriboshi
Zaklęcie tworzące siatkę z reiatsu, która chroni przed upadkiem. Końce owej siatki przyczepiają się do różnych rzeczy, by utrzymać Ją w powietrzu. Jest bardzo elastyczna, a więc lądowanie na niej nie powoduje żadnych ran.
Reiatsu: 650
Wymagania: 7 Level
6. Bakudou #39 - Enkosen
Opis: Technika tworząca przed nami koło, chroniące nas przed różnymi atakami. Przypomina zdolność Orihime, jednak moce dziewczyny są z pewnością mocniejsze. Żeby rozwalić tą "tarczę" trzeba mieć 2x większa sile niz gracz wytrzymalosci.
Reiatsu: 700reiatsu/50 za rundę
Wymagania: 8 level
7. Bakudou #61 - Rikujou kourou
Opis: Potężne zaklęcie polegające na unieruchomieniu przeciwnika. Użytkownik wystawia palec w Jego stronę, a On zostaje przyszpilony sześcioma palami z reiatsu. W takim stanie nie jest w stanie się ruszyć, ani nawet wykonać żadnego kidou. Potężne jednostki potrafią przełamać tą obronę dzięki swojej ogromnej sile i reiatsu.Żeby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej 2xwięcej siły co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 800
Wymagania: 8 Level
8. Bakudou #62 - Hyapporankan
Opis: Zaklęcie przywołujące mnóstwo cienkich pali, które przybijają wroga do ściany budynku lub jakiejś innej, pasującej rzeczy.Żeby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej 2xwięcej siły co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 850
Wymagania: 8 Level
9. Bakudou #63 - Sajo Sabaku
Opis: Po wykonaniu zaklęcia, użytkownik przyzywa gruby łańcuch otoczony Jego reiatsu. Oplątuje On mocno wroga i uniemożliwia mu ucieczkę. Rozerwanie go jest teoretycznie niemożliwe.Żeby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej 2,5x więcej siły co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 1000
Wymagania: 10 level
10. Bakudou #73 - Touzanshou
Opis: Zaklęcie tworzące barierę w kształcie odwróconej piramidy, która chroni dosyć duży obszar wewnątrz niej. By zniszczyć piramidę potrzeba przynajmniej 3xwiększą siłe co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 1200rei/100za runde
Wymagania: 11 level
11. Bakudou #75 - Gochuu tekkan
Opis: Technika przyzywająca z nieba pięć stalowych filarów, które spadają na przeciwnika, przygniatając go.eby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej 3,2xwięcej siły co gracz wytrzymalosci.
Reiatsu: 2000rei/200za runde
Wymagania: 12 level
12. Bakudou #81 - Danku
Opis: Potężne zaklęcie wiążące, tworzące przed użytkownikiem dużą przeźroczystą ścianę, która chroni go przed wszelkimi hadou do numeru. Żeby zniszczyć tarcze potrzeba 4x większej siły co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 3000rei/300 za runde.
Wymagania: 15 level
13. Bakudou #99-1 - Kin
Opis: Zaklęcie, polegające na unieruchomieniu rąk przeciwnika bardzo mocnymi pasami, za Jego plecami. Gdyby to jednak nie pomogło, używa się kolejnej techniki.
Reiatsu: 2300
Wymagania: 17 level
14. Bakudou #99-2 Bankin
Opis: Najprawdopodobniej najpotężniejsza technika wiążąca. Dzieli się na trzy etapy, zwane „pieśniami”. W pierwszej części przeciwnik owijany jest białym materiałem, przypominającym bandaże. Następnie w Jego ciało wbija się duża ilość ostrzy, które z pewnością zadają poważne obrażenia. Na samym końcu pojawia się ogromny prostopadłościan, spadający z nieba na ofiarę. Na klocku znajduje się znak „Ban". eby wyzwolić się z tego kidou trzeba mieć przynajmniej 4,5xwiększej siły co gracz wytrzymałości.
Reiatsu: 5000
Wymagania: 22 level
Offline