Kroso - 2012-02-28 00:28:09


Poziomy:
Na naszym forum aby zdobyć określony level , trzeba również posiadać wymaganą określoną ilość doświadczenia która znajduję się poniżej , aby podliczać nasze doświadczenie(Exp) znajduję się do tego specjalny dział , zamieszczony jest on w ---> Karta Postaci ----> Podlicznik Expa.
1lvl - Nie wymaga doświadczenia
2lvl - 1000 Doświadczenie
3lvl - 2000 Doświadczenie
4lvl - 3200 Doświadczenie
5lvl - 4500 Doświadczenie
6lvl - 6000 Doświadczenie
7lvl - 7500 Doświadczenie
8lvl - 9000 Doświadczenie
9lvl - 11000 Doświadczenie
10lvl - 13000 Doświadczenie
11lvl - 16000 Doświadczenie
12lvl - 20000 Doświadczenie
13lvl - 25000 Doświadczenie
14lvl - 31000 Doświadczenie
15lvl - 38000 Doświadczenie
16lvl - 46000 Doświadczenie
17lvl - 55000 Doświadczenie
18lvl - 65000 Doświadczenie
19lvl - 76000 Doświadczenie
20lvl - 88000 Doświadczenie
21lvl - 101000 Doświadczenie
22lvl - 115000 Doświadczenie
23lvl - 130000 Doświadczenie
24lvl - 146000 Doświadczenie
25lvl - 163000 Doświadczenie

_____________________________________________________________________________________________________________|

Statystyki:
Na forum również istnieje takie coś jak statystyki , podwyższać je możemy na przykład po przez zdobycie wyższego poziomu lub rangi , poniżej znajdują się wszystkie statystyki i ich opis:

Siła -  zależy od niej moc naszych uderzeń. Jeżeli mamy dwa razy więcej siły niż przeciwnik wytrzymałości, możemy bez trudu nieźle poturbować go jednym uderzeniem.

Wytrzymałość -  zależy od niej nasza odporność na uderzenia oraz to, jak szybko się męczymy. Jeżeli nasza wytrzymałość jest dwa razy większa, niż siła przeciwnika, to jesteśmy w stanie przyjąć na siebie prawie każde uderzenie.

Szybkość - zależy od niej szybkość naszego biegu oraz zadawania uderzeń, czy korzystania z umiejętności. Jeżeli nasza szybkość jest dwa razy większa, niż przeciwnika, nie może on prawie dostrzec naszych ruchów.

Zręczność -  zależy od niej umiejętność posługiwania się bronią i uniki. Jeżeli mamy dwa razy więcej zręczności, niż przeciwnik, to jesteśmy w stanie trafić naszą bronią dokładnie tam, gdzie chcemy lub zablokować każdy cios swoim mieczem.

Reiatsu -  każde 100 punktów reiatsu przypada na jeden punkt do dowolnego przydzielenia do statystyk. Jeżeli posiadamy dwa razy więcej reiatsu, niż przeciwnik, ten nie jest w stanie się ruszać. Jeżeli posiadamy cztery razy więcej reiatsu, przeciwnik ginie, jeżeli zbliżymy się na odległość 10m, chyba że je zamaskujemy.

www.bolly-tolly-kolly.pun.pl www.ateneum.pun.pl www.ekipa-amarena.pun.pl www.iw.pun.pl www.naruto-akatsuki.pun.pl