Ichiro Schiffer - 2012-02-28 00:04:02

1. Bala

Dosyć prosta technika polegająca na skumulowaniu reiatsu w dłoni, a następnie wystrzeleniu małej kuli w stronę przeciwnika. Atak jest zdecydowanie słabszy od cero, ale dwudziestokrotnie szybszy.
Wymagania: 1lvl, Hollow
Koszt: 150/1

2. Sonido
Technika Arrancarów odpowiadająca Shunpo Shinigami'ch. Krótko mówiąc, jest to technika szybkiego poruszania się.
Wymagania: 15lvl, Arrancar
Koszt: 200/15m
1lvl:
200Rei/15m

2lvl:
250rei/30m
25 PU.

3. Cero
Jest to potężny atak polegający na wypuszczeniu skumulowanej energii duchowej w stronę oponenta. Użytkownik najpierw tworzy kulę, przeważnie na dłoni, a następnie wystrzeliwuje Ją, siejąc ogromne spustoszenie. Standardowa technika używana przez większość arrancarów.
Wymagania: 1lvl, Hollow
Koszt: 1000/1

4. Gran Rey Cero
Technika polegająca na tym samym co Cero, jednak jest o wiele bardziej niszczycielska od niej. Dodatkowo Gran Rey Cero mogą używać tylko członkowie Espady.
Wymagania: 16lvl, Arrancar
Koszt: 1500/1

5. Garganta

Jest to specjalny portal, dzięki któremu hollowy/arrancary podróżują z Hueco Mundo do dowolnego miejsca, czyli gdzie chcą.
Wymagania: 1lvl, Hollow
Koszt: 0Rei

6. Pesquisa

Zdolność Arrancarów polegająca na wyszukiwaniu energii duchowej.
Wymagania: 15lvl, Arrancar
Koszt: 0Rei

7. Gemelos Sonido

Jest to ulepszona wersja Sonido, polegająca na jeszcze większym przyspieszeniu kroków. Szybkość wzrasta do tego stopnia, że po użyciu Gemelos Sonido zostawia na polu swojego klona. Ich ilość jest zależna od poziomu techniki Arrancar'a.
Wymagania: 2lvl Sonido, Arrancar
Koszt:300rei/50m
1lvl
300rei/50m

2lvl
300rei/75m

8. Gonzui

Kolejna zdolność charakteryzująca Arrancar'ów. Dzięki niej potrafią Oni zregenerować odcięte kończyny, czy rany na ciele. Tutaj także poziom regeneracji zależy od tego, jak bardzo rozwinięta jest ta zdolność użytkownika.
Wymagania: 15lvl, Arrancar/VastoLorde
Koszt: 500rei/1 kończyna

9. Hierro

Ostatnia już poznana zdolność Arrancarów. Im twardsze Hierro posiada użytkownik, tym trudniej jest go zranić. Zdolność jest skuteczna tylko przeciwko obrażeniom fizycznym. Wytrzymałość x3.
Wymagania: 15lvl, Arrancar

www.gmzarszyn.pun.pl www.emocje-uczucia.pun.pl www.administracja-usm.pun.pl www.neopets.pun.pl www.golf4.pun.pl