1. Bala
Dosyć prosta technika polegająca na skumulowaniu reiatsu w dłoni, a następnie wystrzeleniu małej kuli w stronę przeciwnika. Atak jest zdecydowanie słabszy od cero, ale dwudziestokrotnie szybszy. Wymagania: 1lvl, Hollow Koszt: 150/1
2. Sonido Technika Arrancarów odpowiadająca Shunpo Shinigami'ch. Krótko mówiąc, jest to technika szybkiego poruszania się. Wymagania: 15lvl, Arrancar Koszt: 200/15m 1lvl: 200Rei/15m
2lvl: 250rei/30m 25 PU.
3. Cero Jest to potężny atak polegający na wypuszczeniu skumulowanej energii duchowej w stronę oponenta. Użytkownik najpierw tworzy kulę, przeważnie na dłoni, a następnie wystrzeliwuje Ją, siejąc ogromne spustoszenie. Standardowa technika używana przez większość arrancarów. Wymagania: 1lvl, Hollow Koszt: 1000/1
4. Gran Rey Cero Technika polegająca na tym samym co Cero, jednak jest o wiele bardziej niszczycielska od niej. Dodatkowo Gran Rey Cero mogą używać tylko członkowie Espady. Wymagania: 16lvl, Arrancar Koszt: 1500/1
5. Garganta
Jest to specjalny portal, dzięki któremu hollowy/arrancary podróżują z Hueco Mundo do dowolnego miejsca, czyli gdzie chcą. Wymagania: 1lvl, Hollow Koszt: 0Rei
6. Pesquisa
Zdolność Arrancarów polegająca na wyszukiwaniu energii duchowej. Wymagania: 15lvl, Arrancar Koszt: 0Rei
7. Gemelos Sonido
Jest to ulepszona wersja Sonido, polegająca na jeszcze większym przyspieszeniu kroków. Szybkość wzrasta do tego stopnia, że po użyciu Gemelos Sonido zostawia na polu swojego klona. Ich ilość jest zależna od poziomu techniki Arrancar'a. Wymagania: 2lvl Sonido, Arrancar Koszt:300rei/50m 1lvl 300rei/50m
2lvl 300rei/75m
8. Gonzui
Kolejna zdolność charakteryzująca Arrancar'ów. Dzięki niej potrafią Oni zregenerować odcięte kończyny, czy rany na ciele. Tutaj także poziom regeneracji zależy od tego, jak bardzo rozwinięta jest ta zdolność użytkownika. Wymagania: 15lvl, Arrancar/VastoLorde Koszt: 500rei/1 kończyna
9. Hierro
Ostatnia już poznana zdolność Arrancarów. Im twardsze Hierro posiada użytkownik, tym trudniej jest go zranić. Zdolność jest skuteczna tylko przeciwko obrażeniom fizycznym. Wytrzymałość x3. Wymagania: 15lvl, Arrancar
|